IKEA soft bread

IKEA soft bread lunchZo ik heb weer wat inspiratie gevonden  bij Ikea en jawel niet voor een keuken of inrichting van een huis, maar voor een lunch gerecht. En ik garandeer je nu alvast het is echt enorm lekker. Ik denk ook dat je hier heel gemakkelijk met wat kruiden een foccassia broodje van kunt maken. 

Soft bread ikea verpakking

Je hebt hier in ieder geval voor nodig IKEA Soft bread en beleg. Ik heb hiervoor gebruikt wat er in mijn koelkast te vinden was. Volgens mij is alles lekker op dit brood. Mijn ingrediënten waren daarom: feta kaas, bosui, oude kaas, tonijnsalade, belegen kaas en ontbijtspek.

20150319_095505

Volgens mij is er weinig uitleg voor nodig. Gewoon lekker beleggen en opeten. Je kunt natuurlijk als je een iets knapperige broodje wil de oven even aanzetten.

20150318_133259 20150319_095852

Leave a Reply

